2008年6月13日

MoMo阿姨送我的牛仔裙∼



MoMo阿姨從美國買了好幾件小衣服,好可愛喔!我好喜歡喔!MoMo阿姨怕我長太大,穿不下這件牛仔裙,要媽媽無論如何也要讓我擠進去,然後照相給她看∼但是看起來,我今年夏天穿是剛剛好的啦∼謝謝MoMo阿姨!

1 則留言:

Unknown 提到...

Dear Little Angel,

You look just so adorable like a doll. Be a good girl, love mommy and grand-ma.... You may fall while growing, be strong. Because you have all the loves from all of us. Love you, little one. Kiss kiss.....